KINGROOT یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای روت کردن گوشی با یک لمس است. این برنامه که در دو نسخه‌ی اندرویدی و ویندوزی منتشر شده است قادر است تا گوشی شما را هم از طریق رایانه و هم از داخل گوشی موبایل روت کند. نسخه‌های اندرویدی که این برنامه قادر به روت کردن موفق آن‌ها خواهد بود عبارتند از اندروید ۲.۲ / ۲.۳ / ۴ / ۴.۳ / ۴.۴ / ۵ و ۵.۱ که طیف بسیار وسیعی از گوشی‌های موبایل را شامل می‌شود. اپلیکیشنKINGROOT تنها بر روی نسخه‌ی ۴ یا بالاتر اندروید قابل نصب و اجرا خواهد بود از همین رو اگر قصد روت کردن گوشی‌هایی با اندروید ۲.۲ یا ۲.۳ را دارید به ناچار باید از نسخه‌ی کامپیوتری این برنامه استفاده کنید. در غیر این صورت می‌توانید با نصب این برنامه در گوشی خود و برقرار کردن ارتباط اینترنتی گوشی خود را با یک لمس روت کنید.

برای استفاده از نسخه‌ی کامپیوتری این برنامه نیز همانطور که در بخش پیش‌نیازها ذکر شد ابتدا باید از فعال بودن USB debuging در بخش Developer option اطمینان پیدا کنید سپس گوشی خود را با کابل به رایانه متصل کنید و بعد از نصب درایورها نرم‌فزار KINGROOT را اجرا کنید. حال منتظر بمانید تا این برنامه اقدام به شناسایی مدل و برند گوشی شما کند. بعد از این مرحله تنها کافیست تا با یک کلیک عملیات روت خودکار را آغاز کنید. نسخه‌ی ویندوزی این برنامه با زبان چینی منتشر شده است اما خوشبختانه رابط کاربری آن به نوعی طراحی شده است که حتی با زبان چینی نیز قادر به درک مراحل و گذر از آن‌ها خواهید بود. این برنامه به یک Root Checker داخلی نیز مجهز شده است و بعد از انجام عملیات روت می‌توانید با استفاده از این ابزار از موفقیت‌آمیز بودن یا نبودن عملیات روت گوشی مطلع شوید.

مشکلات احتمالی:
۱- اگر گوشی شما شناسایی نشد یا بعد از کلیک روی گزینه‌ی روت هیچ اتفاقی نیفتاد، آیپی خود را تغییر داده و بعد از اطمینان از فعال بودن آن، یک بار دیگر عملیات بالا را انجام دهید.
۲- اگر قبل از رسیدن به صد درصد پیغام خطایی مشاهده کردید دوباره عملیات را تکرار کنید. سرورهای برنامه ممکن است به دلیل شلوغی یا هر دلیل دیگری با مشکل مواجه شوند از همین رو پیشنهاد می‌کنیم قبل از ناامید شدن حداقل ۳ بار به برنامه اجازه‌ی طی کردن مراحل روت را بدهید.


بازی کلش گوشی ,برنامه ,عملیات ,نسخه‌ی ,اندروید ,استفاده ,زبان چینی ,فعال بودن ,نسخه‌ی کامپیوتری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

همچنین شما دانلود برنامه اندروید اجناس فوق العاده طراحی سایت ایده کاظم سعیدزاده رادیو جوان فیلم جدید 97